Letecký odborný výraz Large aeroplane sa v slovenčine prekladá ako Veľký letún. Termín veľký letún označuje letadlo s maximálnou certifikovanou vzletovou hmotnosťou viac ako 5 700 kg (12 500 libier). Kategória Veľký letún nezahŕňa letadlá kategórie commuter aeroplane (Pre kategóriu letadla pre sběrnou dopravu pozrite JAR 23.1 a JAR 23.3).
Veľký letún je definovaný podľa svojej maximálnej schválenej vzletovej hmotnosti, ktorá zabezpečuje, že ide o ťažšie a väčšie lietadlo, ktoré vyžaduje špeciálne povolenia a školenie pre pilotov. V tejto kategórii sa zohľadňujú zvláštne požiadavky na bezpečnosť a technické normy, ktoré sú nevyhnutné pre prevádzku takýchto väčších letúnov.
Veľké letadlo predstavuje dôležitú časť leteckej dopravy, schopné prepravy väčšieho počtu cestujúcich na dlhé vzdialenosti. Ich robustná konštrukcia a schopnosť prepravovať veľké množstvo nákladu ich činí kľúčovými hráčmi vo svete leteckej dopravy.
Large aeroplane means an aeroplane of more than 5 700 kg (12, 500 pounds) maximum certificated take-off weight. The category Large Aeroplane does not include the commuter aeroplane category (For commuter aeroplane category, see JAR 23. 1 and JAR 23. 3).
Velký letoun znamená letoun, jehož maximální schválená vzletová hmotnost je větší než 5 700 kg (12 500 liber). Kategorie “velký letoun” nezahrnuje kategorii letounu pro sběrnou dopravu (Kategorie letounu pro sběrnou dopravu je definována v JAR 23. 1 a JAR 23. 3).
Letoun s maximální vzletovou hmotností větší než 5 700 kg.
Letún s maximálnou schválenou vzletovou hmotnosťou väčšou ako 5 700 kg.
Aké sú hlavné témy vzdelávania ponúkané v leteckej škole podľa článku?
Letecká škola poskytuje výcvik zahŕňajúci teoretickú prípravu, navigáciu, aerodynamiku a mechaniku letu, ľudskú výkonnosť v letectve, ako aj praktické manévre a bezpečnostné procedúry.
Je dostatočné, že online letecká škola môže poskytnúť rovnaký stupeň prípravy ako tradičná škola s osobnou prítomnosťou?
Online letecká škola môže poskytnúť významné teoretické znalosti, ale praktické zručnosti a zážitky získané priamo v kokpite sú nezastupiteľné, čo naznačuje, že kombinácia oboch prístupov môže byť efektívnejšia.
Je eticky správne umožniť ľuďom bez skúseností s riadením lietadiel absolvovať časť svojho výcviku online bez priameho dohľadu inštruktora?